NÅGRA FAVVISAR

 
Mina favoriter när det kommer till hudvård, Efter jag hoppat ur duschen smörjer jag alltid in mig med någon av dessa godingar. Även om man inte har problemhy är det viktigt att hålla sin hy återfuktad och skyddad mot torr miljö, sol och vind.
När jag inte smörjer in mig blir speciellt mina ben väldigt torra och börjar därför klia.
Om ni känner igen er rekomenderar jag att ni hittar någon bra kräm, den behöver absolut inte vara fruktansvärt dyr. Bara ni hittar någon som passar eran hudtyp. En viktig del för mig när det gäller hudvårdsprodukter är att de gärna ska lukfa väldigt gott.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

älskar love spell!

2014-03-21 @ 08:25:17
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0