HELGEN I STOCKHOLM

 
 
Hej! Jag hoppas att ni har haft en bra vecka/helg. Själv så har jag spenderat nästan en hel vecka med Julia, halva hemma och halva i Stockholm. 
Vi har haft det supermysigt, jag hoppas att det inte tar långt tid innan vi träffas igen. 
Idag har jag och Julia varit i stan, jag tänkte visa all min shopping när jag kommer hem.
 
Nu sitter jag förhoppningsvis på flygplanet, ifall det inte har blivit inställt som jag verkligen inte hoppas.
Detta inlägget är som ni kanske förstår tidsinställt. Jag vet inte ifall jag har så snabb internet på flygplatsen, så jag tyckte att det var bäst att göra det innan jag åker.
 
Vi har tagit lite bilder under veckans gång, bläddra ner & njut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0