Anchoreman 2

Hello guys! Igår åkte jag in till Kullavik för att träffa Agnes. 
Vi blev helt plötsligt sugna på att kolla på bio, så vi drog in till Göteborg och bokade 2 stycken biljetter till Anchoreman 2.
Jag måste säga att den var jättebra. Okej den kanske inte är en så meningsfull film, men det var roligt på sitt vis. Vissa delar av filmen kunde man verkligen inte låta bli att skratta, så ifall du gillar komedier tipsar jag absolut denna!
När vi bokade biljetterna förstod vi inte att det fanns en 1:a, men vi förtod relativt bra ändå.

Just nu är jag inte på något roligt humör för att skolan börjar imorgon. Det innebär att vakna mycket tidigare (än vad jag egentligen vill vakna), trött ungefär hela tiden och läxor..
Ska iallafall o träna med mamma sen, kanske kommer på lite bättre humör då.
Btw så har jag och Agnes börjat att planera hur våra discodräkter ska se ut, är så taggad inför alla tävlingar vi kommer att dansa tillsammans, iiiihhhh!
CIAOOO








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0