5 STYCKEN FAVORIT APPAR

APPAR SOM ÄR BRA ATT HA

Spotify: En självklar app för mig är Spotify. Jag är en musikälskare och lyssnar dag & natt på musik.Med premiumversionen, (som jag verkligen tipsar) kan du lyssna obegränsat både i mobilen och på datorn. AND I LOVE IT

Instagram: Jag tror att 98% av Sveriges befolkning vet vad Instagram är, jag skulle nog helt ärligt inte kunna leva utan Instagram..

Shazam: En helt otrolig app. En låt du tycker är superbra spelas på radion - du vill veta vad den heter, vem artisten är, vilket album osv. Den ger dig svar på alla dina frågor kring låten inom bara några få sekunder. Toppen!

Snapchat: Du skickar bilder till personer i ett x-antal sekunder sedan pooooff så försvinner den. Väldigt roligt faktiskt!

Nike Training Club: Här hittar du många bra & användbara träningstips. Du kan även te.x välja hur länge ditt träningspass ska vara och vilka muskel och delar på kroppen du vill fokusera mest på. Du kan försöka nå ditt mål lite snabbare än vanligt helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0