Måndag

Hej på er!
 
Nu vare måndag igen, den har varit helt OK men nu på slutet är den tusenmiljarder tummar ner! Har jättemycket läxor och känner att jag verkligen ligger efter och inte kommer att lyckas på de inkommande proven som jag har denna veckan:/ Så jag har tillbringat hela dagen åt allt pluggande.
Denna vecka har jag inget planerat egentligen, måste bara träna, träna, träna på min tävlingskorografi.                   När nästa tävling kommer ska jag verkligen KÖTTA så jag kommer på pallen eller åtminstone får en prick.
 
Nu ska jag stänga ner så jag kan förbreda mig inför sängen:)
Tack & hejj leverpastej
 
Sorry för "jättevackra" bilder.. :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0