Alla dessa dagar

Heeeej! Förlåt, förlåt, förlåt för usel uppdatering... Wilma har tjatat sjukt mycket på mig alla dessa dagar, men har bara inte haft blogglust. Hoppas det ska bli bättre. Ifall ni vill att blogguppdateringen ska vara på topp får ni gärna kommentera lite tips om vad jag kan blogga om.. Har dåligt med inspiration just nu:(
 
Idag har jag iallafall varit på stallet med Wilma. Hon har blivit skötare på en häst, så jag var med lite i stallet då idag som sagt. Dock är jag verkligen inte en "hästmänniska" är nog faktiskt lite rädd för hästar, även fast dom är väldigt fina djur!
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Gör "dagens outfit"

2013-09-05 @ 20:26:29
Postat av: Stina

Tipsa om nån bra "skönhetspryl"=)

2013-09-05 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0