Mini shopping,osv

Hallå bloggisen!
Just nu sitter jag och målar mina naglar, ofc. Var ju på Kungsmässan idag med mamma och Lucas. hittade dock inte klänningen för den var helt slutsåld:( såg ju den där igår... bajs att jag inte köpte den... men men, jag köpte i alla fall en par göör snygga skor från Raglady. ( Märket heter MARENAS)
Har kollat på dom ett tag nu så jag köpte dom äntligen! Tänkte först och främst ha dom på skolavslutningen och kommer nog ha på mig dom mycket i sommar, suuuper sköna seriöst!
 
Jag vet inte men imorgon får jag nog gå ut och springa, känner faktiskt att jag behöver de just nu....
 
BARA 15 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV!!!! Omg vad jag längtar, inga mer nationella kvar i alla fall, jag har gjort klart alla mina redovisningar, inte alla läxor på men de mesta jobbiga!!!
Känns så jäkla skönt! TAGGA TAGGA TAGGA!!! <3
 
Peace HHAHAH

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh, så fin blogg du har.

Allt bra idag?

kraaam

Svar: Oh, tack så mycket!Allt är toppen idag :)
oliviaofdreams.blogg.se

2013-06-01 @ 19:17:55
URL: http://www.aliciakronbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0