Packat och snart färdig…

Sååå hellojsan.
Är snart eller är kanske nu färdig med packningen inför imorgon( så himla taggad alltså;) )
Imorgon ska jag bara packa ner maten och godiset och så, hihihi.
Imorgon måste jag vakna halv 7 för att sedan gå upp och äta, klä på mig och fixa fixa fixa, the bussen kommer och hämtar upp mig och några andra i Onsala !! Tummar upp för de, istället för att åka in till Frölunda en tidig morgon:))

Imon kommer nog massvis av bilder, men jag hatar att min mobil har världens sämsta kamra:( jag måste redigera varje bild, hahahaha aja de går väll bra..
Det här blev typ världen längsta inlägg men what ever...
Nu ska jag gå och lägga mig, hahha aaa nu klockan är bara 9 tsss
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0