Packing pågår

Hej! Rätt så längesedan jag bloggade... Opps
Men just nu packar jag inför Stockholm imorgon, vi ska träffa lite kompisar o så där. Även Julle som jag saknar suuper mycket. På måndag har ju Rihanna sin konsert i Stockholm så den ska vi gå på, det ska verkligen bli kul tycker Rihanna sjunger jättefint:)
Idag har jag inte haft så jättemycket att göra har packat lite, lagt en ansiktsmask, ätit lunch hos mormor & morfar även varit och köpt 2 stycken nya skor. Jag tycker faktiskt dom var väldigt fina och simpla. Har velat ha svarta ballerinas ett tag nu, men vet inte varför jag inte köpt dom. Men nu är dom köpta och jag är väldigt nöjd över mitt köp:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0