I HOPE IM BACK…

So Hello Guys:)
Jag är ledsen att jag säger att jag är ledsen att jag typ aldrig uppdaterar, men jag suger verkligen på de:(
Okej men på den här typ månaden har det hänt rätt mycket saker jag har vart på JULSEMESTER i USA och i MEXICO i ca 3 veckor ooo de va heelt underbar. Men jag tänkte skriva om de i ett annat inlägg en liten berättelse( kommer snart) men inte idag … buhuu

Fast just nu ligger jag i sängen och sörjer över att vi ska ta någon hämsk spruta imorgon i skolan, men jag är inte så spruträdd så de ska nog gå bra.

Sen har jag lite mer tankar om att jag ska visa lite shopping från USA, men jag vet ej hur. Men om ni har några önskemål så skriv gärna down below

So thank YOU babes, så hoppas jag för gudsskull att vi hörs imorgon:)))


Kommentarer
Postat av: Wilma

Lägg ut inlägg oftare!!!

Svar: Det är kanske inte allid så lätt
oliviaofdreams.blogg.se

2013-01-21 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0