VICTORIA SECRET FASHION SHOW

 
Nu kan man äntligen se på Victoria Secret fashion show. Man kan titta på hela showen på CBS hemsida.
Dock kunde inte jag det, för man kan nämligen inte se den i Sverige. Men jag tror det kan bero på vilken dator man har osv.
 För att jag ville hela showen och inte bara små klipp letade jag upp den på youtube. Ifall du är nyfiken på att se den eller inte har sätt den än så kan du titta på den här.
Om du vill höra min åsikt om showen tycker jag den var grym. Ifall jag ska vara ärlig så rös jag nästan genom hela.
Speciellt när A Great Big World både sjöng låten Say something. Herrugud vad bra!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack så mycket, har letat överallt.

Svar: Va bra! Det tog en stund att hitta den..
oliviaofdreams.blogg.se

2013-12-12 @ 18:46:36
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0