Perfekt Onsdag

Tjenare allihopa!Har ni haft en bra dag? Själv har min dag flutit på väldigt bra faktiskt.
Jag gick som vanligt i skolan, det var inte en jättelång dag idag utan vi slutade runt 14:00.
Efter skolan så drog jag vidare till mormor & morfar. Var inte där en lång stund för jag och mormor hade bestämt att vi skulle till Kungsmässan för att köpa julklappar. Vi tog även en mysig fika med Lucas.
 
Men nu är jag hemma. Ska plugga matte med pappa lite senare. Det är bara 2 stycken prov kvar, så jag får kämpa de sista. Har börjat få några av mina betyg, och än så länge är jag nöjd.
 
 
 
En bild från i somras, har för tillfället inte så färska bilder..

Kommentarer
Postat av: linah

grymt fin blogg:D
gillar den<3

Svar: Tack så mycket! :)
oliviaofdreams.blogg.se

2013-12-12 @ 05:30:29
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0