Inte vilken Lördag som helst

Hej på er! Idag är det lördag, eller Lördagen är snart slut men ändå.
Idag har varit en jättemysig dag. Dagen började med att jag vaknade ofc, sedan fixade jag mig åt frukost osv. Drog sedan vidare till kungsmässan där vi kollade på julklappar åt lunch och hade allmänt mysigt. Hittade en blus på Bikbok som jag ångrade att jag inte köpte. Ska antagligen dit imorgon igen eller så åker vi till Göteborg och köpter den.
Nu sitter både jag och Wilma o bloggar, vi ska snart se på en film. Dock vet vi inte vilken, när viska bestämma film blir det bokstavligen talat andra världskriget. Vi har verkligen inte samma filmsmak!
Jag ÄLSKAR tjejfilmer, romantiska filmer och komedi. Wilma ser bara på tråkiga filmer, såsom action och fantasy filmer.

Nu ska jag och Wilma fortsätta våran myslördag.
Hoppas ni också har en bra lördag så hörs vi imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0