Gårdagens julbord

 
Igår var jag och min familj på julbord med några av "familjens kompisar". Jag tror inte att jag skrev att vi skulle på julbord i det förra inlägget, men aja.
Jag skrev ju att jag skulle publicera lite bilder från dansuppvisnigen från igår, dock blev det inga bra bilder så jag tror att jag behåller dom för mig själv. Men både pappa och Agnes filmade hiphopen, ska kolla på hur filmerna blev. Ifall dom blev bra kan jag lägga ut dom på Videofy me?
 
Nu ska jag pappa snart iallafall skjussa mig till dansen, det är nämligen sista gången innan lovet sätter igång.
Ha det bra, kyss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: UlrikaQ

Vilka gulliga tjejer:))

2013-12-15 @ 17:28:24
Postat av: Johanna

Jättefin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
oliviaofdreams.blogg.se

2013-12-16 @ 00:10:00
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0