ÄNTLIGEN JULLOV

Hellooo! Nu är det äntligen jullov vilket jag tycker är superskönt. 
I skolan var det ungefär som det brukar vara, alla klasser sjunger, rektorn babblar på om allt o ingenting sedan är det fika och betyg. Efter det går alla hem. Så ser det ungefär ut, i min skola iallafall. Hehe
Men iallafall efter skolan så gick jag och mamma hem. Jag gick upp rätt tidigt imorse för jag och pappa var o gymmade. Så när jag kom hem sov jag i cirka 2 timmar. Efter det gick jag och mamma o åt lunch på Tullen. Vi gick runt lite i stan och på kunhsmässan, köpte lite julklappar osv.
Nu ligger jag i min säng och är ännu en gång trött.. 





Kommentarer
Postat av: MATILDA

så gott :)

2013-12-20 @ 16:30:44
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Camilla Nordström

Soho! Hoppas du har haft en bra lördag.
Gjort något kul idag? :)
Kram

Svar: Åh tack så mycket! Ja, hade faktiskt en väldigt rolig lördag och hittade på mycket skoj tack som frågar :)
Kram på dig
oliviaofdreams.blogg.se

2013-12-21 @ 16:40:40
URL: http://fames.se/misscamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0