28 December

Tjenare! Jag har faktiskt inte så jättemycket att skriva om. Mitt lov går just nu väldigt långsamt, på något sätt är det skönt men det är även lite tråkigt.
Jag längtar SÅ mycket tills Jujje kommer, efter hon och hennes familj har varit här några dagar så åker jag med dom till Stockholm och bor hos dom i några dagar. Jättejätte mysigt,  jag har saknat henne något enormt:/
Det blir lite fart på lovet då, wihoo!
 
Nä men nu ska ja sticka iväg till mormor & morfar, måste hämta min cykel som står där, jag är även väldigt fikasugen. Hoppas dom har fika hemma..
 
KRAAAAAM
 
       
       
 
( Försökte få till lite outfit bilder, det gick ju sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0