Gårdagen + dagen

Hejj! Har inte haft någon stor blogglust, förlåt :(
Igår hade mamma och pappa sin 20 åriga bröllopsdag så vi firade det med att äta lunch på en jättemysig restaurang utanför Varberg med havsutsikt o allt. Sedan åkte vi vidare till en gokartbana, det var jätteroligt men dock så förlorade jag.. hahah men det var roligt ändå. Det kändes som vi typ körde i evigheter men vi körde ändå bara i 18 minuter:)
 
Idag var vi en snabbis på Frölundatorg, jag och mamma köpte en solkräm som är för ansiktet. Med en vanlig solkräm känns min hy så fet och ifall det är en tjock solkräm får jag oftast finnar:(
Så vi köpte då en speciell kräm som ska ha mer noggranna ingredienser i sig. Så hoppas den funkar:)
 
Imorgon tänker jag  börja packa, jag har skrivit upp vad jag ska ta med mig så det blir lite enklare.
 
Seee yaa

(Bild från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0